تا زمانی که رسیدن به تو امکان داردزندگی درد قشنگی ست که جریان داردزندگی درد قشنگی ست، بجز شبهایشکه بدون تو فقط خواب پریشان داردیک نفر نیست تورا قسمت من گرداند؟؟؟کار خیر است، اگر این شهر مسلمان دارد!خواب بد دیده ام، ای کاش خدا خیر کند،خواب دیدم که تو رفتی، بدنم جان دارد!شیخ و من هردوطلبکار بهشتیم ولیمن به تو، او به نماز خودش ایمان دارداینکه یک روز مهندس برود در پی شعر،سر و سریست که با موی پریشان داردمن از آن روزی که در بند توام فهمیدمزندگی درد قشنگی ست که جریان داردبرچسبها: دست خودت نیست, جان به جانت کنند عزیزی اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 535


یه زلزله ۴ ریشتری در تهران کافیه که بعضی دلها هزاران کیلومتر دورتر، ۸ ریشتر بلرزه …
شنیدم باز تهران زلزله اومده. اونجا 4ریشتر اومد و تموم شد ولی تو دل من تا صبح میلرزه تا کامران خبر سلامتیش رو بهم بده. تا صبح دل نگرانم که نکنه امشب باز زلزله بیاد اونور. خیلی نگرانشم. خیلی.
خدایا خودت مواظبش باش. دست من بهش نمیرسه، خدایا تو که دستت میرسه کاری بکن.
اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169
سلام به همه دوستای گلم.یک هفته ای غیبت داشتم. امشبم که تلگرام و اینستا کلا قطع شده گفتم یه سر بیام اینجا و ازتون بابت غیبتم عذرخواهی کنم.راستش روزهای پرکاری رو پشت سر میذارم.و بگم روزهای خوب بهتره.بالاخره حمایت ها و تشویق های کامران جواب داد و منو مصمم کرد تا از هنرم استفاده کنم.راستش اوایل فکر میکردم کامران چون دوستم داره بواسطه ی علاقه ش زیادی ازم تعریف میکنه. ولی بعد دیدم نه، دوستان و اطرافیانم خیلی از کارهام خوششون میاد.کامرانم که واقعا حمایتم میکنه و همیشه منو به جلو رفتن تشویق میکنه.بخاطر همین تصمیم گرفتم کلاس های حرفه ای کیک پزی و شیرینی تر ثبت نام کنم. برای تامین هزینه کلاسم مجبور شدم کار موقتی بردارم و عصرها تا شب برم سرکار.در همین حین به ذهنم رسید که توی یکی از فروشگاه های معتبر شهر غرفه بگیرم و دسر و اینجور چیزا سرو کنم. البته نه فقط دسرهای ساده.خلاصه که حسابی پیگیری کردم و مصمم دارم میرم جلو. امروز کلاس دسرهای بین المللی هم ثبت نام کردم. میخوام مدرک فنی حرفه ای دسر و کیک رو باهم بگیرم.نمیخوام کوتاه بیام. هدفم برام روشنه. سبک سنگین کردم. میدونم بگیر نگیر داره ولی میخوام ریسک کنم. با دست پر برم جلو و کم نیارم. بخاطر همین این روزها سرم خیلی شلوغ میشه.نمیتونم روی خانوادم حساب کنم. نه از لحاظ مالی و نه انگیزه ای. چون اصلا اهل ریسک نیستن و بجای حمایت بیشتر توی دلم اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 306
ای کاش دعای مرگ برای دیگر ملت ها از دهان ایرانیان بیفتد...ای کاش جمعه به جمعه برای نیمی از مردم جهان آرزوی مرگ و نیستی نکنیم؛ تا اینقدر مملکتمان دچار مرگ و غم و عزا نشود...همان انرژی منفی که بعد از هر نماز از حلقوم ایرانیان هیجان زده درمی آید، عاقبت برسر ایرانیان برمیگردد.کاش بعد از هرنماز، در مساجد آرزوی برکت و ایمان و یکتاپرستی برای تمام دنیا میکردیم؛ تا شاید قطره ای از این دریای انرژی مثبت به خودمان برگردد.....در آتش سوختند و در آب غرق شدند،مرگشان دردناک ترین پارادوکس دنیا بود.... اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192
حجم کلاسام فوق العاده زیاده. هر شاخه از شیرینی پزی که فکرشو بکنید ثبت نام کردم. خیلی کم میرسم به وب سر بزنم. وب خیلی از دوستان خیلی وقته کامنت نذاشتم. سر زدم ها منتها فرصت کامنت گذاشتن نداشتم. خلاصه که یکم بی سروصدا شدم. از همگی معذرت میخوام.دیشب تولد داداشم بود و پخت کیک و شیرینی و اینجور چیزا به عهده من بود. از طرفی چون روز پرستار هم بود و زنداداش جانم هم پرستاره، یه کیک هم واسه زنداداش جونم باید درست میکردم.خلاصه دست به کار شدم و همه چیز به موقع حاضر شد. چون دست تنها بودم خیلی خسته شدم. اما خوب کاریه که علاقه دارم. ان شاءالله این خوراکی های خوشمزه رو برای کامران عزیزم درست کنم. اونم زیر سقف خونه خودمون...داداش گلم تولدت مبارک. ان شاءالله همیشه صحیح و سالم باشی و صدای خنده هات تو خونه باشه.کامران مهربونم، ان شاءالله خیلی زود میریم خونه ی خودمون و برات سنگ تموم میذارم نفسم. خدا تورو هم برام حفظ کنه. آمین اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 487